کد خبر : 40880
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
-

ارائه لیست اموال توسط یکی از اعضای شورای شهر قائم‎شهر

ارائه لیست اموال توسط یکی از اعضای شورای شهر قائم‎شهر

به گزارش قائم آنلاین،عصر امروز محمدعلی شیرسوار در جلسه شورای شهر قائم‌شهر در رابطه با وظایف شورا، اظهار کرد: شورای پنجم شاخصه‌هایی اثرگذار زیادی در امر خدمتگزاری به مردم دارد و شاخصه های اصلی آن حضور سه عضو از بدنه شهرداری و حضور شخصیت سیاسی و دونماینده صنفی و همینطور عضو شورای قبلی که از

به گزارش قائم آنلاین،عصر امروز محمدعلی شیرسوار در جلسه شورای شهر قائم‌شهر در رابطه با وظایف شورا، اظهار کرد: شورای پنجم شاخصه‌هایی اثرگذار زیادی در امر خدمتگزاری به مردم دارد و شاخصه های اصلی آن حضور سه عضو از بدنه شهرداری و حضور شخصیت سیاسی و دونماینده صنفی و همینطور عضو شورای قبلی که از نقاط قوت شورای شهر شورای پنجم شهر است.

وی افزود: وظایف شورا در چانه‌زنی و تعامل بین دستگاه ها برای حفظ منافع شهر است و همچنین در این راستا شورای پنجم بدور از تعارض و چانه زنی سیاسی اعمال نقش خواهد کرد.

عضو شورای شهر قائم شهر بیان کرد: در شورای فعلی چند نکته حایز اهمیت است و آن مشارکت عمومی، نظارت بدون دخالت است و این دوره مولفه های سیاسی جای خود را به گزاره های صنفی می‌دهد.

شیرسوار با بیان اینکه وظیفه شورا پوشش جلسات در اتاق های شیشه ای است، خاطرنشان کرد : در راستای توسعه عدالت و جلوگیری از شبهه ها و شفافیت در شورا از بیت المال به صورت کاملا روشن آمار کلیه اموال خود و اقوام درجه یک را در اختیار مراجع رسمی و رسانه ها قرار می دهم.

وی در این جلسه لیست اموال خود را به هیئت رئیسه شورای شهر قائم شهر تقدیم کرد و در ادامه با ارایه طرح هایی در جهت خدمات رسانی بهتر به شورا ارائه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 5 =