کد خبر : 15453
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
-

بازدید مجدد کمیسیون اصل ۹۰ از زمین خواری در لواسان،اوشان، فشم و میگون

بازدید مجدد کمیسیون اصل ۹۰ از زمین خواری در لواسان،اوشان، فشم و میگون

رئیس کمیته بررسیهای ویژه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از بازدید مجدد تیم ویژه این کمیسیون از زمین خواری در لواسان، رودبار قصران، اوشان، فشم و میگون خبر داد.

به گزارش قائم آنلاین،فاطمه رهبر نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی افکارخبر با بیان اینکه اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دوشنبه ۱۳ مهر مجددا از ساخت و سازهای غیر مجاز و زمین خواری در لواسان، رودبار قصران، اوشان، فشم و میگون بازدید و گزارشی در این زمینه تهیه خواهند کرد، گفت: ما برای چندمین بار در منطقه حضور می یابیم. البته روز شنبه هفتم شهریور نیز به اتفاق آقای پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمد شیرازی امام جمعه بخش رودبار قصران بازدیدی از منطقه داشتیم.

وی افزود: در بازدیدهای قبلی تخلفات در زمینه ساخت و سازها، تصرفات اراضی ملی، تجاوز به حریم رودخانه ها، اقدامات غیر قانونی و فراقانونی برای ما محرز شد که کارشناسان کمیسیون نیز گزارشات لازم را تهیه و به پرونده زمین خواری منطقه که در کمیسیون مفتوح است، ضمیمه کردند.

رئیس کمیته بررسیهای ویژه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: در بازدید مجدد اعضای کمیسیون علاوه بر حضور امام جمعه بخش رودبار قصران، از برخی از مسئولین محلی و همچنین مسئولین تعدادی از وزارتخانه دعوت کردیم تا حضور داشته و از نزدیک شاهد تخلفات صورت گرفته در منطقه باشند.

رهبر تصریح کرد: با توجه به حضور قبلی ما از منطقه، بازدید هفته آینده برای تکمیل پرونده و تسریه در رسیدگی به آن در کمیسیون است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − هفت =