کد خبر : 13978
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
-

حمله حاج منصور ارضی به برجام

منصور ارضی در مراسم دعای روز عرفه که در محل حسینیه صنف لباسفروشان برگزار شد، با هشدار نسبت به تصویب برجام، اعلام کرد که برجام سازش با دشمن است، هر کدام از نمایندگان حسینی است باید فریاد بزند.

به گزارش قائم آنلاین،

گزیده ای از سخنان ارضی به نقل از رجا نیوز را می خوانید: 

 

 

 

شما الان از برجام که همان جام زهر است چه می‌دانید؟ من هشدار می‌دهم به نمایندگان مردم در مجلس چون ما دیگر به کسی امید نداریم، که مواظب باشید قیامتی هم هست، فریب نخورید، حقیقت این است که این مسئله سازش با دشمن است، هر کسی از نمایندگان حسینی است باید فریاد بزند، گرچه دویست و شش نفر فریاد زدند منتها بعضی مسولین  مجلس به آن بی توجهی کردند، اینها چگونه می‌خواهند جواب خدا را بدهند؟

 

 
اگر این نمایندگان اشتباه کنند همه را به جهنم می‌برند و کسی نمی‌تواند کاری بکند.

 

 
دعا کنید برای این نمایندگان که عاقلانه عمل کنند، زیرا اگر آنها اشتباه کنند همه‌ی ملت گرفتار می‌شوند. نگویید مقام معظم رهبری هستند و نظارت می‌کنند، ایشان شاگرد امیرالمومنین علیه السلام، کاری کردند با امیرالمومنین علیه السلام که ایشان بیست و پنج سال در خانه نشست و نتوانست کاری انجام دهد. اگر این نمایندگان اشتباه کنند همه را به جهنم می‌برند و کسی نمی‌تواند کاری بکند.

 

 
امروز برای همه دعا کنید، مخصوصا نمایندگان که درست تصمیم بگیرند و جایی نروند که در بن بست گیر کنند و مجبور شوند قبول کنند. اگر قبول کنند خیلی مشکلات بوجود می‌آید. یاد کلام مقام معظم رهبری افتادم که چندین سال پیش فرمودند مگر ما بالاتر از زمان امیرالمومنین علیه السلام هستیم؟ امیرالمومنین علیه السلام خانه نشین شد. چه شد که بعد از پنجاه سال بعد از رسول اکرم صلوات الله علیه، اباعبدالله علیه السلام را به آن وضعیت به شهادت رساندند و سر از بدنش جدا کردند؟ ملت آن موقع نفهمیدند و درست تشخیص ندادند، اگر خدایی ناکرده این نفهمی بر ما هم مستولی شود چه می‌شود؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =