کد خبر : 13466
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
-

تصاویر:پس از حضور در یک میهمانی/شایعه نامزدی پسر دیوید بکهام و سلنا گومز

به گزارش قائم آنلاین،پس از انتشار این عکس دونفره در اینستاگرام پسر ارشد “دیوید بکهام” و “ویکتوریا بکهام” کامنت های حاوی تبریک و زوج خطاب قرارگرفتن این دو توسط طرفداران به صفحه شخصی این دو سرازیر شد. این در حالی است که بروکلین هفته های گذشته با بازیگر فرانسوی ۱۶ ساله “سونیا بن آمر” در

به گزارش قائم آنلاین،پس از انتشار این عکس دونفره در اینستاگرام پسر ارشد “دیوید بکهام” و “ویکتوریا بکهام” کامنت های حاوی تبریک و زوج خطاب قرارگرفتن این دو توسط طرفداران به صفحه شخصی این دو سرازیر شد.

این در حالی است که بروکلین هفته های گذشته با بازیگر فرانسوی ۱۶ ساله “سونیا بن آمر” در خیابانهای پاریس دیده شد.این دو بهار امسال هم در مالدیو دیده شدند.

بروکلین پسر بزرگ خانواده بکهام است که با وجود شهرت و ثروت خانوادگی مدتی در کافی شاپ مشغول به کار شد در حالی که ویکتوریا بکهام (خواننده و طراح لباس مشهور) از کار کردن پسرش در یک کافه بسیار استقبال کرد.

سلنا گومز هم که سال گذشته از خواننده پر حاشیه “جاستین بیبر” جدا شد ، اخیرا با عکسهای جنجالی بر روی جلد آلبوم جدیدش مورد انتقاد قرار گرفت و در پاسخ به منتقدانش گفت:”من هر کاری که دوست داشته باشم ،انجام می دهم!”

بروکلین بکهام و سلنا گومز

بروکلین بکهام و سلنا گومز

بروکلین بکهام و دوست فرانسوی اش
بروکلین بکهام و دوست فرانسوی اش
بروکلین بکهام و دوست فرانسوی اش

بروکلین بکهام در پاریس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =